Първоначално публикувано от Linkestis
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
ремонти и подобрения по алфа 166 - с цени
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщениеами, въпреки че ти уважавам всяко мнение, тук не си прав, истината е че монтирах подкалници от преди фейслифта на моя фейслифт - бронята е различна но по точките на захващане и детайлите е идентична.AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Bobo Markov,благодаря за комплимента.
Аз това не го казах твърдо/нямам наблюдения върху фейса/.
Просто исках да кажа,че не съм виждал старата визия с проблемни под-калници.
Да не говорите за планката която захваща под-калника с бронята ниско долу?
Защото ако говорите за тази извита планка...ако я няма наистина ще влиза под-калника в гумата.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщениеBobo Markov,благодаря за комплимента.
Аз това не го казах твърдо/нямам наблюдения върху фейса/.
Просто исках да кажа,че не съм виждал старата визия с проблемни под-калници.
Да не говорите за планката която захваща под-калника с бронята ниско долу?
Защото ако говорите за тази извита планка...ако я няма наистина ще влиза под-калника в гумата.AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщение...Подмяна на предни подкалници те имат малко фабрично недомислие имат уши, които се захващат под бронята, тези уши се чупят и предната част на подкалника от въздушната струя пред колата се вади, опира в гумата и тя го яде. Това е проблем на всички 166 модели...Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение...Просто исках да кажа,че не съм виждал старата визия с проблемни под-калници.
Да не говорите за планката която захваща под-калника с бронята ниско долу?
Защото ако говорите за тази извита планка...ако я няма наистина ще влиза под-калника в гумата.
Comment
-
С тия съединители е голяма измама!За 136к.с. дават обикновен,а за 140к.с. и нагоре усилен.Да..ама и на 136к.с. и на 140к.с. може да се сложи обикновен даже и по номер за 156-ца.Както и на 136 к.с. може да се сложи усилен за 140 к.с. и на горе.
Въпроса е колко кеш имаш и на коя въдица ще клъвнеш.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщениеС тия съединители е голяма измама!За 136к.с. дават обикновен,а за 140к.с. и нагоре усилен.Да..ама и на 136к.с. и на 140к.с. може да се сложи обикновен даже и по номер за 156-ца.Както и на 136 к.с. може да се сложи усилен за 140 к.с. и на горе.
Въпроса е колко кеш имаш и на коя въдица ще клъвнеш.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
По ламелите на притискателя.Усиления има допълнителна извивка на ламела,а нормалният не.Също и по ценатаsigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Last edited by Linkestis; d.m.y г., 20:40.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
Comment