Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонти и подобрения по алфа 166 - с цени

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
    Колега,това е проблем само при фейса.При старата визия не е така
    ами, въпреки че ти уважавам всяко мнение, тук не си прав, истината е че монтирах подкалници от преди фейслифта на моя фейслифт - бронята е различна но по точките на захващане и детайлите е идентична.
    Tormentvm In Dvm Demens

    Comment


    • Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщение
      ами, въпреки че ти уважавам всяко мнение, тук не си прав, истината е че монтирах подкалници от преди фейслифта на моя фейслифт - бронята е различна но по точките на захващане и детайлите е идентична.
      Така е, но там има едни планки, които пишман майсторчетата дето правят броните на джамбазите за продажба обикновено изобщо не се затормозяват да ги слагат. На мен ми се случи същото, ама поне едната планка беше там и по нея си направих липсващата
      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

      Comment


      • при мен беше същото и аз огъвах планака по мостра.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • Bobo Markov,благодаря за комплимента.
          Аз това не го казах твърдо/нямам наблюдения върху фейса/.
          Просто исках да кажа,че не съм виждал старата визия с проблемни под-калници.
          Да не говорите за планката която захваща под-калника с бронята ниско долу?
          Защото ако говорите за тази извита планка...ако я няма наистина ще влиза под-калника в гумата.
          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

          Comment


          • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
            Bobo Markov,благодаря за комплимента.
            Аз това не го казах твърдо/нямам наблюдения върху фейса/.
            Просто исках да кажа,че не съм виждал старата визия с проблемни под-калници.
            Да не говорите за планката която захваща под-калника с бронята ниско долу?
            Защото ако говорите за тази извита планка...ако я няма наистина ще влиза под-калника в гумата.
            Точно същата, ама докато видя, че я няма - от Пловдив до Дупница половината подкалник го нямаше
            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

            Comment


            • Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщение
              ...Подмяна на предни подкалници те имат малко фабрично недомислие имат уши, които се захващат под бронята, тези уши се чупят и предната част на подкалника от въздушната струя пред колата се вади, опира в гумата и тя го яде. Това е проблем на всички 166 модели...
              Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
              ...Просто исках да кажа,че не съм виждал старата визия с проблемни под-калници.
              Да не говорите за планката която захваща под-калника с бронята ниско долу?
              Защото ако говорите за тази извита планка...ако я няма наистина ще влиза под-калника в гумата.
              Ами аз също сменях откачен и изяден подкалник. Виждал съм няколко от нашите със същия проблем и то най-често от дясната страна. Не знам как е закрепен и защо се откача, но си е една от стандартните болежки.
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD
              Блог за работа и кариера

              sigpic

              Comment


              • Колеги чета тука някакви цени на комплекти съединители Валео за под 300 лева. Къде ги намирате, че ми дават едни оферти от 700+ лева направо ми стана лошо
                Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                Comment


                • На мен ми предлагаха такъв ,но после като провериха се оказа ,че не става,сложих рикамби 400 и нещо.Иначе другите са там някъде-700
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • Защо не става нали от завода излизат с такива уж
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                    Comment


                    • С тия съединители е голяма измама!За 136к.с. дават обикновен,а за 140к.с. и нагоре усилен.Да..ама и на 136к.с. и на 140к.с. може да се сложи обикновен даже и по номер за 156-ца.Както и на 136 к.с. може да се сложи усилен за 140 к.с. и на горе.
                      Въпроса е колко кеш имаш и на коя въдица ще клъвнеш.
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                        С тия съединители е голяма измама!За 136к.с. дават обикновен,а за 140к.с. и нагоре усилен.Да..ама и на 136к.с. и на 140к.с. може да се сложи обикновен даже и по номер за 156-ца.Както и на 136 к.с. може да се сложи усилен за 140 к.с. и на горе.
                        Въпроса е колко кеш имаш и на коя въдица ще клъвнеш.
                        Точно, само че при 166-ците и на 136 пак го дават усилен и по добре слагайте от него
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • А как да разбера кой е усилен определено ще го сменям, че вече имам болки в левия крак от натискане
                          Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                          Comment


                          • По ламелите на притискателя.Усиления има допълнителна извивка на ламела,а нормалният не.Също и по цената
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • А това валео от 700 усилено ли ще е.По каталожен номер дали мога да разбера
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                              Comment


                              • Може...


                                Те го те Каталожен номер: 821325
                                http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=2&show=1
                                Last edited by Linkestis; d.m.y г., 20:40.
                                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                                Comment

                                Working...
                                X